Powered By Blogger

lördag 30 november 2013

Om ni tycker att det är för mycket fjolleri med…

… prylplåtande här just nu så kan ni lika bra stänga ner detta inlägg på direkten, för det vankas ännu en våg av julspanande. Bilder som blev spontanavknäppta genom skyltfönstren till Lilla Bohaget i förrgårkväll. Vi pratar megamånga pinaler.


Och det lär inte vara sista gången heller, som jag vräker ut en massa bilder på pryttlar i allmänhet och de signerade julen i synnerhet. Helt enkelt av den simpla anledningen att jag tycker det är megaskoj att kameragåloss på saker. Därmed långt ifrån sagt att jag tycker allt är fint… 
Varför jag tycker det är kul att plåta dem har jag dock ingen aning om men om jag kommer på det så hojtar jag. Och ni får gärna hojta om vad ni tycker om dessa materiella bildbomber här, dess vara eller icke vara så att säga… Okej?
För övrigt mår jag bra idag igen. Extremt skumt det där… men mer om det sedan för nu ska det vovvenadas. Och shoppas någonslags lördagsmysgodis… Tjing!

5 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är jättekul med alla saker så jag vill gärna att du fortsätter med dessa inlägg! Tack!
    Pia

    SvaraRadera
  2. Tycker om dina bilder! En hel del fint du visar. Tur det är begränsat med utrymme som handlarna önskar vi köper. Ha en skön 1:a advent!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  3. Jag gillar ditt plåtande - bara fortsätt tack :) Jag råkade köpa en uggla till i dag.....
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Fortsätt med bilderna! Ibland ser jag saker jag vill ha, som denna gång :)
    Bulvanar du?!
    Kram A

    SvaraRadera
  5. Vad bra! Speciellt som jag har fler prylbilder på lager ;o) Kan eventuellt täna mig att bulvana... Kram på er!

    SvaraRadera