Powered By Blogger

fredag 1 november 2013

Dagens, färgfattigt och förbannat

Jag trodde att jag hade fått ork och energi på plats igen efter gårdagens verklighetsavstängning. Men det gick visst över när jag anlände jobbcoacheriet som jag numera stämplar in mig på dagligen. Just denna morgon iklädd följande färgfattiga uniform:



Tunt linne med kattmotiv - HM, kavaj - HM, svarta jeans - Please, pjux - Ash.

Och för den som undrar hur magen mår dagen efter 472 gram hardcoregodisätande så kan jag meddela att den är jävligt förbannad... Fast det är smällar man får ta för att rädda psyket... :-) Peace out för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Underbart! Dina kommentarer är oslagbara, räddade min Skitdag! Tack och trevlig helg önskar Martina!

    SvaraRadera
  2. Hardcoregodisätande måste vara bästa nyordet på länge :)
    Kram

    SvaraRadera