Powered By Blogger

söndag 10 november 2013

Veckans träningsrapport - från hög till abstinens

Beprövade pass och ett nytt, som jag skrev om igår, och fortfarande är smått hög av. Fast jag saknar dock mina favoritpass, cirkelfys. Som inte riktigt varit förenliga med mitt övriga livsschema den här veckan, och inte riktigt under förra veckan heller. Så det börjar helt klart luta åt abstinens... 
Sitter just nu och klurar ihop ett slags träningsprogram för nästa vecka. För även om det har en tendens att ta andra svängomar under veckans gång så gillar jag att ha en plan från start. Något att se fram emot. Och får jag så bara in ett enda cirkelfyspass i slutändan så är veckan lätt räddad... :o) Gonatt, Kram, Take care!

2 kommentarer:

  1. Bra mix av olika pass. Du är riktigt duktig på att variera dig =)

    SvaraRadera