Powered By Blogger

torsdag 7 november 2013

Dagens - ett jobbigt först, ett roligt därefter

Det lutar i alla fall åt ett jobbigt möte som ligger minuter framför mig, jobbigt då det involverar myndigheter och en nyuppkommen situation som är en solklar och gigantisk nackdel för mig, för exakt hela min livssituation till och med... Så det funkar inte helt hundra att ha mitt förra inlägg i sinnet... Men lite. Och ännu lite till att det väntar ett roligt möte, som i kompisdejt på stan strax därpå... Allt inklusive dagens sejour i coachland med mig i denna dagens stass:


Tema hund. Fast satan vilket skitigt golv jag har. Pinsamt... Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Oj vad händer!? :/ Tur det är mig du har dejt med. Ses snart. Kramis

    SvaraRadera
  2. Håller tummen det gick bra..!!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera