Powered By Blogger

söndag 29 december 2013

Att ha kört slut på en muskelman & hittat vintern


Jag har städat idag. Ett spontat initiativ som övergick till någonslags toknitisk idioti… Så pass att jag i princip har tagit slut på en hel flaska Mr Muscle. Och som om inte det borde räcka och bli över så övergick jag därefter till att frosta av frysen. Och där fanns den, försvunna vintern. I form av gigantiska isberg, skulle tro det handlar om halva Antarktis. Som det har tagit timmar i anspråk att eliminera... Ja lite sådant intressant har jag spenderat min söndag på... Tjing! 

3 kommentarer:

  1. Det är faktiskt skönt när man får såna där ryck - själv hade jag stora slöardagen som innefattade middagssovning med Kungen :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bara att köra på när rycket slår till. Händer sällan här just nu. 😜 Kramis

    SvaraRadera