Powered By Blogger

onsdag 4 december 2013

Visst är det tanken som räknas?...

... för i så fall så gör det ju inget att jag öppnade denna idag...


... istället för att spara den till jul. Som planerat. Men tänk om den hinner bli möglig till dess eller om lägenheten exploderar, eller om den kanske rakt av skulle råka glömmas bort i juldagarna... Dessutom kände jag att jag var/ är i stort behov av ett rejält energipåfyll då jag måste febersläpa mig till Ica nu... Wish me luck! Återkommer om jag överlever... Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Man ska icke skjuta upp sånt som är viktigt - önskar jag hade en... =)

    SvaraRadera
  2. Kan ju inte spara på choklad i nästan 3 veckor! Blir ju förstörd;) Och fan vad gott! Älskar körsbärslikörbiten! Kram

    SvaraRadera
  3. Helt rätt beslut - choklad blir dålig väldigt fort!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Messade dig innan eftersom jag var i stan och fixade nytt läkarintyg. Tänkte att du kanske kunde ses men nu förstår jag att du inte kan det. Krya på dig. Kramis

    SvaraRadera
  5. Visste väl att ni är smarta människor som också fattar att choklad absolut kan ruttna på nolltid... ;o) Kram på er!

    SvaraRadera
  6. Linda: finna ingen körsbärslikörbit i denna som är den bruna kartongen., bara mörk choklad, så du vet och slipper bli besviken om du köper den :o)

    Sanna: vi har ju messats nu. :o)

    Annette: tack och tack för hjälpen idag så Iga slapp bli lämnad ensam. Saknade dock er ganska mycket! :o)

    SvaraRadera