Powered By Blogger

lördag 7 december 2013

En dagens stass - bara för att...

... jag denna dag figurerar i någonting annat än pyjamas. För att det känns som en evighet sedan jag stod framför den där spegeln och utan minsta tillstymmelse till framgång försökte se lite vettig ut... Och för att jag helt enkelt kände för det.


Med trött feberuppsyn, halvsunkig Mollymunkis, hängiga Pleasejeans ni sett mig i minst tusen gånger förut och väldigt välanvända hemmapjux, inte det mest upphetsande en lördagskväll... Men dock en dagens... Tjing! Och take care!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Du är fin! Och jag har ungefär samma stass som du idag, gamla Please, linne och velour från OM :-) Sköna myskläder för en hemmakväll!
    Hoppas du kryar på dig!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! De skönaste kläderna absolut. Mjukt och bekvämt är det bästa :o) Kram!

      Radera
  2. Vad är det för fin väska? Campomaggio?
    Isa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nix, märket på den är by Burin. Danskt tror jag. Du hittar en hel massa fina väskor om du googlar namnet. Kram!

      Radera