Powered By Blogger

torsdag 5 december 2013

Från hoppfull till hopplös och tillbaka igen

Hoppfullheten. I att vakna upp till en ny dag. Inte riktigt våga röra sig, känna efter. Sätta sin tillit till att förkylning, feber, halsont ska vara ett passerat minne blott. Inte minst eftersom alla avsnitt Baywatch är det… Ändå tvingas känna efter lite smått och genast inse att man är blåst. Hopplösheten. I att veta att det blir ryggläge ännu en dag. Attans skit… Till räddningen uppenbarar sig. Hoppfull. Igen. Som i…


… alla säsonger Sex and the City. 6 stycken. Hur många avsnitt som helst. Så nu tror jag ändå att jag kommer att överleva ännu en dag i bädden… :o) Peace out!

4 kommentarer:

  1. Åh! Den boxen har jag också så helgen är räddad! Tack för tipset!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så lite så :o) Är glad jag hittade dem för de är riktigt roliga, och även om jag sett alla avsnitt flera gånger förut känns det lite nytt, liksom... :o) Kram!

      Radera
  2. Textremsan är klockren tyvärr :-(
    Kram från en singelkompis i samma stad som dig

    SvaraRadera