Powered By Blogger

onsdag 25 december 2013

Lite mer julpyntsporr innan jag sätter punkt

Det är egentligen väldigt ego, mest bara för min egen skull. För att kunna knalla tillbaka och se, om jag nästa år börjar undra vad jag hade för pryttlar i boningen inför denna jul. Därför dessa bilder innan jag sätter punkt för julerierna här för i år.


Det mesta har anhopats i köksfönstret. En ren har belägrat en byrå i hallen och en annan (som dock är åretruntfigurerande här) har slagit sällskap med en stjärna i sovrumsfönstret. Egentligen inte så speciellt överdrivet mycket när det uppenbarar sig så här, det känns som mer… Nu ska det rustas lite inför en utflykt som jag och Ajax ska ut på så peace out & var rädda om er själva och varandra!

1 kommentar:

  1. Vad är det för fin fågel på stjärnan hör den til eller har du satt dit den själv?

    SvaraRadera