Powered By Blogger

fredag 27 december 2013

Dags att införliva lite vardag för en stund…

… kasta på sig en stass där inga mjukbrallor ingår, en som funkar okej bland folk. Som för dagen innebär de jag huserar med på jobbcoacheriet. Och ännu ett av dessa allvarsförsök att bringa lite mer liv till mitt liv, liksom… Slita mig från dvder, chokladfrossande och lulltempo. Tänka framåt, vidare, något annat… Och det känns riktigt bra. 
Fast i helgen måste jag bara ta tag i gigantprojekt rensa upp i kaosgarderoberna, för jag hittar absolut ingenting där längre. Och det blir bara samma enstaka stassar som får luftas. Vilket inte känns riktigt helt bra. Snarare rätt småtråkigt.


Finstickad tröja – HM, bomullskoftgrej – Odd Molly Hookbait hood cardigan, lite grey mel, jeans – Please espresso, pjux – Ash Ryanna, black, handledsvärmare – Odd Molly Candy sleevewarmers, multi, halsband – Rock by Sweden. Tjing!

1 kommentar:

  1. Om ifall du vill sälja koftan så hör av dig. Jag mejlar dig min mejladress.
    Jeanette B

    SvaraRadera