Powered By Blogger

söndag 22 december 2013

Dagens i begagnat årtionde & som en skadeskjuten pingvin


Skjorta med stjärnor – HM, fuskskinnjacka med fransar – HM, jeans – Please, pjux – Ash Ryanna, halsband – Rock by Sweden & Uno de 50. 

Insåg det först när jag såg bilderna, trots att det är hur uppenbart som helst… Att jag hårddressat mig a la 80-tal. Så hela dagen sedan dess har jag gått runt med känslan av axelvaddar, benvärmare och neon… Inte så där våldsamt sexigt om jag får säga det själv… 
Lägg då dessutom till att jag lyckades belägga min kropp med träningsvärken från helvetet under min gymåtervändo i fredags. Som har gett mig en vaggande stil till synes copycatad av en skadeskjuten pingvin… Fast det var det ändå lätt värt. Att komma gång igen. För fy satan vad jag har toksaknat att träna. Fast ännu mer fy attan till vad jag tappat. I styrka, kondition, smidighet. Så det lär väl ta en stund att finslipa till den så kallade formen igen. Men jag har tid, är envis, har allt att vinna, inget att förlora… 
Och på tal om tid så har jag ägnat kvällen åt en massa livsviktigheter som att julpynta, snöa in på tv, prata i telefon. Inget fixa bilder så om nu någon, mot all förmodan, sitter och väntar på rapport från dagens juleutflykt så kan ni gå och lägga er nu om ni vill för den uppenbarar sig först imorgon... :o) Peace out!

3 kommentarer:

  1. Jag gillar din stil! Den är cool!
    Petra

    SvaraRadera
  2. Hahaha älskar rubriken :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Förvisso var kanske modet sådär, men attans kul hade vi på 80-talet eller hur? =)

    SvaraRadera