Powered By Blogger

söndag 1 december 2013

Överst på min favoritstasslista just nu...

... ligger denna kombo som går under benämningen hemmalullarstass, eller det lite roligare ordet sumpalumpa, som Anna kläckte i torsdags:


Fast strax blir den utbytt mot någonslags yogamundering. För en liten stund i alla fall. Har dock lite funderingar på att låta den få figurera resten av dagen sedan, ta en hemmalullardag, småfixa och okynnesslappa, skippa det där med julskyltning på stan, stök och bök, kyla och blåst... Fast samtidigt skulle jag ju gärna vilja få färdigställt adventsljusstaken, och för att lyckas med det krävs just en tur på stan, för småljuslyktesletande... Svårt det där, alla val, svåra dilemman... Men! Först yoga! Take care därute! Kärlek & Respekt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Hahahaha!!Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Hej! Såg i din blogg att du har Pixie Sleeve Warmers från Odd Molly! Jag vill så gärna köpa dem av dig, så jag får lite värme i vinter. :) Maila till femtiotalistisk@gmail.com Tack!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tyvärr är de inte till salu. Jag gillar dem lite för mycket för det men hjälper dig att hålla spann och skulle jag se dem till salu någonstans så mailar jag dig. Kram!

      Radera