Powered By Blogger

tisdag 31 december 2013

Som slutet av vilken dag som helst, men ändå inte


Egentligen är det bara en dag som blir en annan. Som slutet på vilken varje dag som helst. Men att få byta ut den största siffran, den som inte står för dag eller månad, utan år, bär trots allt med sig någonslags stänk av magi och hoppfullhet. Och det kan vara så att jag aldrig tidigare förr har längtat så här jäkla mycket efter det närliggande dagsskiftet som betyder nytt år. Längtar efter att få lämna skitåret 2013… Oavsett hur ni känner därute så önskar jag er alla ett riktigt Gott Nytt År! Vi ses igen 2014 om ni har tid, ork och lust... Massa Kram, Kärlek & Respekt!

5 kommentarer:

  1. Vi helt enkelt lämnar skiten där den hör hemma - i 2013- och tar med det som gagnar oss till 2014.
    Vad mer är möjligt?

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år!! Jag är säker på att 2014 blir ett bra år, på många vis.
    Kram

    SvaraRadera
  3. 2014 kommer att bli ett alldeles kanoners år! Så det så! Bara det att det är januari nu! Snart kommer jag:) Kram och god natt från två dödtrötta bönder på hotellrummet.

    SvaraRadera
  4. Mitt 2013 var ok men jag längtar min blå efter ljuset som jagar bort segheten ur kropp och skalle!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Gott nytt år på dig! Jag tror minsann att detta året blir riktigt bra:)
    Kramar!

    SvaraRadera