Powered By Blogger

måndag 30 december 2013

Dagens – mest bara för att jag råkade dokumentera den


Kofttröja, eller vad en sådan kan tänkas heta, någon som vet? – RaRe Hadar Felpa, lavagna, jeans – G-star Ocean skinny, pjux – Ash Ryanna studded lace up boot, black, halsband – 2 X Rock by Sweden och ett julmarknadsfynd, bälte – Cowboybelt, mobilskal – shoppat för en tjuga på SmartBye.

Och mer än så har jag inte att komma med just nu. För då jag lider av tillståndet senilglömska för tillfället så blir det till att knata ut på stan och fixa det jag inte kom ihåg att jag skulle fixa när jag var ute för att fixa alldeles nyss... Peace out!

2 kommentarer:

  1. Bikercardigan kanske? Snygg är den i alla fall!
    Trevlig kväll!
    Kram!
    Ylva

    SvaraRadera
  2. Jag är sugen på Gstar jeans men vågar inte klicka för är osäker på storlek. Vad har du i Gstar och i Please? Jag har mest Please nu. Vet du om det samma storlek i alla modellerna Gstar? Tack på förhand! Gott nytt år! Helena i Småland

    SvaraRadera