Powered By Blogger

tisdag 3 december 2013

Min dag i 4 bilder – sängläge, Pamela & 2 X fynd

Eftersom jag med säkerhet vet att det inte kommer att bli ett dugg roligare här idag så kan jag lika gärna kasta ut de bilder jag har lyckats knäppa hitintills:


Från sängläge. Joråsåatt, förkylningshelvetet hann i kapp mig till sist i alla fall… Jag vill inget hellre än att träna och städa, baka lussekatter och fixa saker, men halsen tokspränger, huvudet dunkar ordentligt medan resten av kroppen agerar hånfullt samarbetsovillig och galet slö… 
Så! Jag tvingas heltidsroa mig med dvd´n istället. Och har snöat in på Baywatch för tillfället. Så dåligt att det blir riktigt bra :o) Och inte för att jag är i närheten av Pamelas lekamen men ändå ojar jag lättklätt omkring i mitt dagsfärska shoppingfynd. Ett av pyjamaskiten jag vill-ha-spanade på igår (smittad av zoodirektörinna Gunnarsson) men inte slog till på förrän jag hittade rabattkuponger som gjorde det till ett nästan kriminellt billigt fynd. 
Och på tal om fynd har jag även snabbträffat min mamma idag och fått ett turakort av henne. En ny mycket trevlig uppfinning som det finns information om HÄR ifall någon i mina nejder skulle vara intresserad… 
Och nu blir det ännu lite mer inoljade muskler att fånglo åt på tv-skärmen, köbepepparkakor, hostattacker och fortsatt synd-om-mig-surande… Peace out!

4 kommentarer:

  1. Tja, du är ju knappast ensam! Din "pyjamasutrustning" ser inte så varm o go ut i decembermånad.. Friska på dig!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! Och detsamma!!! Stassen har räckt eftersom jag mest legat under täcket plus att jag har haft "febervärme" så jag har inte fixat att ha mer på mig idag. Kram!

      Radera
  2. Snygg liten pyjamas:) Och krya på dig! Är livrädd för att bli sjuk själv nu, har nästan fullbokat ända till jul nu. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Misstänkte du skulle gilla den :o) Ja fy fan jag har också gått och varit skitskraj för att bli sjukt, hjälpte inte för mig, håller alla tummar att det går bättre för dig! :o) Kram!

      Radera