Powered By Blogger

måndag 7 juni 2010

Dagens feberdimmeoutfit

Feber, ösregn och en massa jobb är nog en av de sämsta kombinationer man kan tänka sig. Och så har min dag gestaltat sig.

Fast nu ligger jag istället i sängen och tycker synd om mig själv. Har absolut inte tid att vara sjuk för tillfället så jag satsar på kombinationen att vila och sova bort feberförkylningen. Så den är pyts väck imorgon.
För intalar jag mig det tillräckligt mycket så blir det nog så. :o)

Här kommer dagens feberdimmeoutfit:


Yarnbard cardigan, rose = premiär
Suiteheart minidress, almost black
Chrysalis minigown, almost black
grå jeans från Vero Moda
tyg- och skinnkängor inköpta på festival

Nu kryper jag ner långt under täcket igen och övervakar Top model i väntan på de norska Hollywoodfruarna.
Nix, jag har ingen som helst kultiverad stil och smak när det kommer till tv-program...

Vi ses! Kram!


7 kommentarer:

  1. Krya på dig stumpan! Du är ju skitsnygg i dag! Vem förutom du kan rocka till den gulligt rosa koftan sådär?! Har talat med L om bilder och dom är på väg. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Krya på dig och fin är du i rosa koftan, själv har jag sett på Biggest loser(tillsammans med the och kakor) så du ser att kulturlivet är på topp även här.

    Kram från Eva och Otto

    SvaraRadera
  3. Din stackare! Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nämen lilla vän, har du feber?

    Det var väl inte så bra nu när det är sommar, du får bums se till att krya på dig.

    Den nyainförskaffade mollykoftan är bara så snygg och du har ju aldrig några komboproblem.

    Kul att låta maken välja, men har verkar ha bra smak. Sen tycker jag att de nya stövlarna i mocka är jättesnygga och inte tycker jag att det gör något att de åker ner på vaden. Det ser bara ut som om det ska vara så, dessutom kan jag tänka mig att de är jättemjuka och sköna.

    Nu ska jag släcka ner Gammelbo och hoppa i sängen.

    Vila ordentligt nu så du blir frisk!

    Kraaaaaaam (tur att det är på avstånd) ;-)

    SvaraRadera
  5. Feber och elände till trots så har du jättefina kläder på dig (hade på dig).

    Krya på dig
    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  6. Uscha skruttan, krya på dig!;)Trist att vara sjuk NUUUUU...det ska ju vara sommar, varmt och alla ska vara pigga och friska!;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  7. oj! Så där snygg är inte jag när jag är sjuk=)!! jättefin är du, koftan var ju perfekt på dig.
    Krya på dig kram!

    SvaraRadera