Powered By Blogger

lördag 12 juni 2010

Och i paket 1 fanns det...

Dags för det första paketavslöjandet, en icke Molly, en sådan här:


Den ombloggade Sara-klänningen (snabbprovad med rostunikan bara för att se den i ett sammanhang också).
Jag har sett den i andra bloggar och gillat den en hel del men sedan har det liksom inte blivit mer med det.
Tills jag kikade in på Binas swappsida häromdagen. Om såg att Anne sålde sin.
Så jag fick ett impulsinfall och mailade henne, och på den vägen landade klänningen här igår.
Tack söta Anne för blixtsnabb leverans, kanontrevlig kontakt och en klänning i toppskick!!!

Jag tokletar ju ständigt efter underklänningar och så har jag missat den här. Snacka om en polett som slowmotionsegar sig innan den trillar ner...

Ungefär lika tungrott som mitt tillstånd i dag. Febern håller sig borta men är sjukt trött och seg. Ska jobba några timmar i dag, vilket nog är ungefär det sista jag egentligen vill.
Men det är väl bara att göra, utan att tänka… Börjar dessutom bli hög tid att fixa sig iordning nu.

Önskar alla en riktigt bra lördag. Vi ses! Kram!

 


9 kommentarer:

  1. Grattis till ett fint fynd! Jag köpte en i höstas och jag fullkomligen älskar den. Så fantastiskt fin och användbar. Brukar alltid så komplimanger med den på.

    Förstår att jobb knappast lockar, hoppas att dagen går fort.

    kram

    SvaraRadera
  2. Perfekt kombinasjon! Grattis med nye :)
    Og god bedring.
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera
  3. Hi hi den är MYCKET snyggare på dig än på mig! Jag är nog betydligt kortare än du så jag försvann lite.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Som vanligt - coola du med de coolaste oufitsen.
    Men vissa saker måste man vara size 1 eller 2 för att passa i, försök lager på lager på mig och du får fram en Michelincarina.

    Ha en bra helg
    /Carre

    SvaraRadera
  5. Septemberflikka: ja jag fattar absolut att du älskar din! Den är så mycket snyggare i verkligheten än på bild.
    Jobbdagen gick hyfsat snabbt. Skönt. Kram!

    Jippi: tack snälla! Kram!

    Anne: tusen tack för köpet! Som jag skrev till Spetemberflikka så är den mycket finare i verkligheten. Stor kram!

    Carina: du ÄR size 2 och jag går absolut inte på några Michelingrejer, så det så ;o) Kram!

    SvaraRadera
  6. Hallå bruden!

    Har inte haft så mycket datortid på sistone men sitter här och slösurfar och läser i kapp lite.

    Har hittat din lilac dolce skirt på rea, förvisso i England men inte kan väl frakten gå på på så himla mycket. Det är rea på allt molly där och finns massor med godbitar. ;-)

    http://www.bluelawn.co.uk//search/Product/?pid=1902&cid=&lid=

    Kram och mysig lördagkväll!

    SvaraRadera
  7. Maria: tack snälla för tips! Linda och Filippa lokaliserade den på ett annat ställe också. Så jag har klickat redan. Massa kram!

    SvaraRadera
  8. Hej! Var tusan får man tag på denna underbaring Sara-klänning? Fantastisk ju! Och fantastiska är dina outfits också. Älskar dina lager-på-lager. Ha en härlig söndag! Kramar

    SvaraRadera
  9. Meeen...skrev en låååång kommentar och så säger den att det är serverfel. Aja, vi får se, den kanske dyker upp ändå. :D Annars får jag fråga igen.
    Kram

    SvaraRadera