Powered By Blogger

fredag 11 juni 2010

Dagens, paketregn & return of the feber

Jag skulle ha varit på studentfest nu. Hos makens söta lillasyster, som blir min svägerska… eller?
Jag är kass på släkttermer… förmodligen eftersom jag tycker att de mest är töntiga...

Men jag är tyvärr inte på studentfest. För febern slog till igen. :o(.
Maken är inte heller där eftersom han är på Sweden Rock festivalen i Blekinge och sticker nålar i folk.

Så om någon hade funderingar på att adoptera oss som släktingar så lägg ner det, för vi är de genomsvarta och ständigt svikande fåren.
Men dock kommer vi att kompensera fröken Student. Hon skrattade en hel del när jag sa att hon fick välja aktivitet efter betyg… och hur mycket stålar maken kommer hem med på söndag…

Febern kom smygande tillbaka på jobbet i dag. Och hur mycket jag än försökte ducka, nonchalera och slå på käften så var det den som vann. Trots att jag bar en sköld av dessa favvo-Mollysar:


Orkar inte rabbla namn, som jag ändå inte har full koll på… Men om ni undrar så får ni gärna fråga.

Som plåster på såren på en trist gräsänklinghet, temperatureskalering och allmänt tråktillstånd så regnade det paket gånger tre här idag.
En Molly, två något annat.

Men eftersom jag vill spela svår och djup så håller jag inne med det nu. För att istället droppa av nyförvärven lite pö om pö under helgen.

Vad gör man inte för att få bloggläsare att komma tillbaka ;o) KRAM!


8 kommentarer:

  1. Fick mina stövlar från Ellos idag!Valde tillslut ljusbeiga. Var ju lite osäker på storleken........men de passade perfekt och verkar vara jättesköna....och prisvärda med lite rabatter.Men idag har det spöregnat i Stockholm, så kanske inte läge att ut och provgå i dom idag ;-)
    Tack för tipset!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  2. Men stackras sjuka gräsänkling, din man kommer väl tillbaka framåt söndag min har varit borta i en vecka nu och kommer så vara ytterligare några dagar - fy vad de e trist :(
    Å lovar att komma tillbaka till din blogg paket eller ej :)

    Krya på dig
    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  3. Läcker du är i wrapen! Tur att det är helg nu så du får vila upp dig. Ge fan i jobbet nu! Ha det så bra gumman! Kram från en som har adopterat dig som halvsyrra iaf:)

    SvaraRadera
  4. Men gumman lilla....;) Hoppas du piggar på dig!;) Gissar på en underklänning kanske ...från Cream??=)

    kramar
    Adela

    SvaraRadera
  5. Oväntat verkligen att du blivit sämre! (ironi, förlåt..) Men vad underbart höra det finns en till som är urusel på släkt termer hit o dit!! Har fått skäll (ofta) så länge jag kan minnas av syrran för jag alltid säger fel.. Började nästan tro det var något hjärnfel hos bara mig, puuh så skönt då!

    Jag har fått hem min älskling idag, fina presenter fick jag. Plus två paket i "lådan"..
    Var snäll o lyd din kropp i fortsättningen..Kram kram

    SvaraRadera
  6. Nej, men vad trist att den är tillbaka. Nedrans envisa feber. :/ Krya på dig vännen!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Vansinnigt trist när febern kommer tillbaka sådär men det ska bli trevligt att se vad du fått i dina paket.
    Mailade till dig och om/när/vill du så hörs vi.
    Allt gott från Eva S.

    SvaraRadera
  8. Jag blir lite orolig för dig när jag läser det här inlägget. Du måste försöka se till att bli frisk ordentligt innan du börjar jobba igen. Livet är viktigast inget jobb betyder mer. Sköt om dig.

    SvaraRadera