Powered By Blogger

fredag 18 juni 2010

Dagens innan omsvidning

Med på listan över ”lite för fina för att ha på jobbet enligt mig” fanns Kettle coat, multi.
Det gör den inte längre för i dag fick den följa med på jobb.


Det tillsammans med bland annat Live a lot, almost black och Chrysalis minigown, almost black.

Tog outfitbilder ute på ett jobb men minneskortet är skadat så jag får typiskt nog inte över dem till datorn, och fick istället snabbhasta fram nya med en annan kamera nu när jag kom hem.
Andra gången det där med minneskortet händer nu... Lite panik eftersom alla jobbilder ligger där också…

Vilket jag inte hinner engagera mig i nu eftersom det är hög tid att svida om och packa ett litet övernattningskit. För snart bär det av till Göteborg…

Funkar det att blogga från bilen så återkommer jag ikväll annars får det bli någonslags rapport imorgon istället. Kram så länge!





3 kommentarer:

  1. Åh denna snygga Kettle Coat.... :) Ha det så skoj i Gbg!

    SvaraRadera
  2. skisnygg! den kettlen är helt rätt för dig!!
    kram

    SvaraRadera
  3. Vad snygg du är igen. Jag älskar denna kofta, såg den hos Mathilde och den var så vacker i verkligheten. Jag tänkte förut, att den röda Kettlen är finaste, men när jag hade sett den i brun, ändrade jag min åsikt. Brun är ju finaste, den har så vackra färger och alla prydnad i sig.

    Denna ville jag hitta någonstans i rean...

    Din festivalklänning är också superfin. Jag har också tittat just på denna klänning fast i pink, men jag passar inte i alla klänningar, bysten ser ut för stor i samliga plagg. Tror, att just denna kunde vara en bra exemple om klänning som inte sitter på mig, som den sitter på dig.

    Men jag kan ju se dig i någon festival i din fin klänning dansande och kjolfällen rullar runt dig... Eller annars hoppar du bara med musiken och vippar håret i takten :DDD

    SvaraRadera