Powered By Blogger

måndag 14 juni 2010

Makens present, gårdagens outfit & paket nr 3

Internet strejkade igårkväll så jag kunde aldrig lägga ut inlägget jag hade totat ihop. Så därför kommer det inte förrän nu istället.
En komprimerad mix av makens present, dagens outfit, som ju då alltså är gårdagens, och paket nummer 3:


 
 
Presenten var halsbandet. Dödskalle dränkt i strass från Rock by Sweden. Me love!!! 
En av fördelarna med att slå sig ihop med en hårdrockssnubbe är att han har fingertoppskänsla för klockrena presenter!
 
En annan av fördelarna med just den här dåren är att han gillar kontrasterna mellan sin egen svartlodiga stil och frugans vita wigwam = gårdagens outfit.
Att hon sedan prånglar dit grå stövlar = paketleverans nummer 3, som hon i sin förvirrelse klickat hem från Ellos och kommer undan med ett klart godkänt gör honom ännu mer till en ypperlig make.
 
Jag var själv lite skeptisk till stövlarna först, tycker de har lite gummistövelkänsla över sig. Men efter lite tänkande och lite testande så blev det behålla.
 
Hinner inte babbla mer här nu. Måste fixa mig i ordning och gå till jobbet. Vi ses senare! Kram!
 

8 kommentarer:

  1. Hej!

    Så fina ni är alla tre och trevligt det där med make som förstår sig på det här med paket och presenter.

    Allt gott till er från Eva Solid

    SvaraRadera
  2. så snygg DU ÄR! Å vilken fin present! Du har en störtskön stil!!
    'kram

    SvaraRadera
  3. Super snygg!!! Vilket fint halsband make köpt. :)

    SvaraRadera
  4. De är sjukt coola dessa halsbanden, jag har ett litet mindre men har inte använt det så mycket. Borde använda det till vardags mycket mer.

    SvaraRadera
  5. jamen kom igen vad coolt!! Vilken kille du har! Kramar

    SvaraRadera
  6. Åh så fin du är och din make är ju bara toppen! Får nog låta min älskade gå lite kurs hos er;D

    Väntar fortfarande på min wigwam, ycker den tar lååååång tid på sig för att korsa Atlanten

    kramar

    SvaraRadera
  7. Ååååååå såååå snyggt!!! Alltihop! You go girl! =)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera