Powered By Blogger

onsdag 23 juni 2010

Gårdagens och en fråga

Gårdagens outfit som flanerade med kommunalråd, biblioteksfolk och andra vanliga dödliga var den här:


Light cotton embroidered, white även känd som 327:an
Chrysalis minigown, powder
Jeansleggings från Vero Moda
Mockastövlar från Ellos
vit hemstickade (dock inte av mig) sjal

Sedan undrar jag om någon vet hur Arouet shirt är i storlek. Normal? Liten? Stor?
Ska man behålla sin vanliga size eller är det upp, eller ner som gäller?

Idag är även det en dag djupt nere i jobbträsket för min del så jag lär vara osynlig i Blogglandia mest hela tiden :o(.

Ni får ha en bra dag. Kram!



7 kommentarer:

  1. Super flot kombination! :)
    Arouet er lille i størrelsen, synes jeg. Jeg ligger mellem str. 1 og 2 og skulle have den i str. 2.
    Kram
    Annette

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen,

    Arouet är normal i storleken tycker jag, ta din vanliga. Jag har både storlek 1 och 2 i mina två. 2:an blir lite längre och lite ledigare. Jag ligger som sagt mellan dessa storlekar.

    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Hej =)
    Jag har denna i svart, storlek 3. Jag har 3 i det mesta så du ska köra på din storlek. ( den är ju (som allt annat) trång framtill & trång i överarmar.... Eller så är det jag som är skapt fel haha.
    Vi hörs å ses snart förhoppningsvis =)
    Åsa

    SvaraRadera
  4. härligt o häftigt som vanligt, MEN jag är nu såååå nyfiken.... vad är det för tatuering du har på vänster arm (eller om det är höger beror på hur det blir om du tar foto i spegeln). Ser att det är ett hundhuvud , men vad mer?
    Du måste inte svara om du inte vill!!
    kram
    annika

    SvaraRadera
  5. Jag skulle gärna slå till på en Arouet shirt i svart eller rött om det blev dunder-rea på den! Ha det bra gumman! Kram

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Här är en till som gärna skulle vilja ha en svart Arouet shirt, inbillar mig att prästskjortan skulle fungera under den och tillsammans med ett svart pärlkors som trevliga Adela håller på att skicka.
    Snygg är du som vanligt och du slår säkert alla med häpnad.

    Kram från Eva S. och Herr O.

    Hälsningar från Eva Solid

    SvaraRadera
  7. Du är vacker som alltid gumman! Hoppas allt är bra med dig, gubben och vovvarna. Kra,!

    SvaraRadera