Powered By Blogger

tisdag 22 juni 2010

Drömmen som landade igår

Jag fick ju hem ett länge suktat drömplagg igår.
Det var; Nymph dress, dark cherry.

Provade den i en lokal butik den 27 mars och sedan dess har jag inte kunnat släppa tanken på den.
Men prislappen satte stopp så hoppet har stått till rea.
Som om den skulle finnas kvar på rea liksom…

Så när den plötsligt fanns framför ögonen till schysst köp nu på Tradera så tog det mindre än en mikrosekund innan det var klickat och klart. Vilket jag absolut INTE ångrar.
Den är ju till och med vackrare än vad mitt minne kom ihåg.

En annan "Mollybloggsyster" som också fick denna i sin ägo igår är Molly-Holic.
Hon är ju vackrast i allt och trots att jag ändå inte kommer i närheten av hennes bländande skönhet så kommer jag att sno hennes kombo med chrysalis minigown, almost black (som faktiskt även jag har på provningsbilden här) och Dolce skirt, almost black. En klockren kombination tycker jag!

Nu ska jag jobba vidare, men jag ska försöka återkomma med en dagensbild lite senare. Med betoning på försöka... Kram!

9 kommentarer:

  1. Aahh snygg snygg!Du är minst lika fin i den;)
    Den är min dröm med...får hoppas på tradera=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Ja vad fin du är! Grattis till ditt inköp!!!

    SvaraRadera
  3. Grattis till drömklänningen! Du är visst lika fin..bara lite olika stilar! Beror ju bara på "vem man vill vara"!! Tycker det är så skönt med lite "avslappnat snygg"..förstår du vad jag menar!?

    Skulle absolut inte tacka nej till en Nymph dress heller!
    Kram

    SvaraRadera
  4. ÅH grattis, den där klänningen är bara så underbar. Gissa hur mycket jag älskar rött.

    För att inte tala om tyget som känns så härligt. Kanonsnyggt på dig, du passar ju dessutom hur bra som helst i just rött.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Grattis till vackra klänningen och du är urtjusig i den.
    Har den själv i blått och ibland, måste jag erkänna, går jag in i garderoben bara för att klappa lite på den. Aningen knäppt men så är det.

    Allt gott till dig från Eva Solid och ett äntligen soligt Mjölby

    SvaraRadera
  6. Hej! Du har en plast-syrra som är grinigast i Mellan-Serige just nu. På ruttnast tänkbara humör, trött och allmänt jävlig:(
    Kan i alla fall glädjas som fan med dig och din Nymph! Avundsjuk, ja men glad för din skull. Du är så fin i den.
    Kram!
    (Kan erkänna att jag är allt lite sotis....)

    SvaraRadera
  7. Du är underbart snygg i den!! Passar så bra till dig och din stil!!! Är själv lycklig som ett litet barn på julafton bara jag går förbi den där den hänger på garderobsdörren.
    STORT GRATTIS FINA DU!!!
    KRAM!! <3

    SvaraRadera
  8. Åh Grattis!!!! Vad härligt det är när man får tag på sitt hett efterlängtade plagg. :)
    Snyggast i stan är du i den också.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Grattis till drömklänningen!
    Den sitter hur snyggt som helst på dig!

    Kramar

    SvaraRadera