Powered By Blogger

tisdag 15 juni 2010

Finbojkottande tant hastar in…

Så var det dags igen, för den här tanten att sitta fast i jobbträsket. Funderade på att placera ett klick på pausknappen. Men ångrade mig i sista sekund och bestämde mig för ett hastinlägg istället.

För jag tänkte ju försöka köra några temadagar (vågar inte lova en hel vecka eftersom jag vet hur jag är, blixtsnabb på att bryta löften av det här slaget om humöret, känslan, vädret inte är det rätta för den stass jag tänkt från början…)

I alla fall så handlar temat om kläder jag egentligen inte går till jobb med eftersom de sparas till fint. Ja det där jag babblade om igår om ni minns. Så därför fick rostunikan möta tidningsfabrik idag. I sällskap av det här:


Sara-klänningen
Jeans från Vero Moda
Gummistövelswannabiestövlar från Ellos
Sjal köpt i London
Dödskallehalsband från Rock by Sweden - egentligen också ett spara till fint, men icke så nicke när det lika bra kan användas en vardag
Och eftersom det här är Skåne i juni så fick Biketten också vara med vid utomhusvistelser idag

Och med det sagt och visat tvingas jag återgå till den gallskrikande arbetsplikten.
Utan att svara på mail eller era kommentarer från igår :o(
Utan att kommentera eller ens läsa hos er andra :o(… Ber om ursäkt med en kram…


7 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag är övertygad om att du slår den gallskrikande arbetsplikten med häpnad med den där superdupersnygga stilen du har.

    Allt gott och kram från Eva Solid

    SvaraRadera
  2. Supersnygg dagens! Så härlig kombo /Malin

    SvaraRadera
  3. Fy fan vad snygg du är! Urläcker! Vill också se ut så där....
    Har faktist beställt ett halsband från Rock by Sweden, men inte det där du har. Ångrar mig lite nu när jag ser ditt igen. Ja, ja en annan gång;) Kram gumman och jobba inte ihjäl dig.

    SvaraRadera
  4. Tant och tant....



    kramar du allra finaste

    SvaraRadera
  5. Hej du,
    jag använder alla mina Mollysar + övriga plagg hela tiden i alla sammanhang liksom det ärvda finporslinet och silverbesticken. Jag vill njuta NU av allting - att spara mig till sedan har aldrig legat för mig ;-). Bara att köra på tycker jag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Det ser bare SUPER godt ud! :)

    SvaraRadera