Powered By Blogger

tisdag 29 juni 2010

Gårdagens & lång lista in i det sista

Gårdagen fullständigt sprang iväg. Jag städade och fixade, maken kom hem, vi städade och fixade. Var ute på en ”köpa saker vi fattas till Roskilde-shoppingtur”, ni vet ju vad som också fick följa med hem. :o)

Och så hux flux var det kväll. Och hux flux strejkade min Internetuppkoppling så därför blev det inte fler besök här. Men eftersom vi tog dagensbilder under en hundpromenad så kommer de här istället:


Fields of Lace, white
Livingloving, lite blue
Mockastövlar från Ellos

Nu bara måste jag ta tag i det jobb som jag har förträngt hela helgen, sedan packa, lämna hundar på pensionat, torka golven, in om en sväng till jobbet, övertala mig själv att INTE gå tillbaka till den lokala Mollybutiken…

Varför är alltid listan när man ska iväg någonstans gigantiskt lång in i det sista?...
Planen är också att avleverera lite info om Malmöträffen den 15 juli, innan vi åker strax efter lunch är det tänkt.

Så over and out för nu om jag ska hinna allt. Ses sen! Kram!



7 kommentarer:

  1. Ha det så himla bra i Roskilde! Jag och odågan drar snart till Örebro, får se hur roligt det blir;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Men vad SNYGG du var i det där!! Super verkligen=) Är bara aningen avundsjuk på din OM där...vill hitta en med!;)Du har så cool stil!

    kramis
    Adela

    SvaraRadera
  3. Så fint! Ha det så skoj i Roskilde. :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas du har läget "under kontroll" nu..
    Har just hämtat min Magnolia strap, himmel vad snygg den är..passar mig perfekt! (mina x-kilon ordnade det)

    Önskar en riktigt mysig o rolig resa med festivalyra! Kramkram snygging!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Hoppas att ni får det riktigt bra i Roskilde.

    Hälsningar från Eva S. och Otto

    SvaraRadera
  6. Vilken JÄKLA snygg kombination!!! ÅÅH!

    SvaraRadera
  7. Ahh, Roskilde - coolt.
    Jag har aldrig vågat mig dit, har hört att det bara är en massa långhåriga vältatuerade tuffa människor där ;)

    Å du...
    ser bilderna ovan, vart tusan har du gömt de extra kilona som du påstår att du har lagt på dig - vem försöker du lura???

    Ha det bäst
    /Carina

    SvaraRadera