Powered By Blogger

måndag 7 juni 2010

Inne i stöveldjungeln igen – vad tror ni?

Som ni kanske sett de senaste dagarna så har jag bott i de nya stövlarna sedan de flyttade in hos mig. Det har väckt liv i mitt storhetsvansinniga habegär.

Så nu har jag kastat mig in i stöveldjungeln igen och börjat spana efter ett par till.
Jag älskar mina nya i mocka och kommer definitivt att slita kraftigt på dem i sommar men jag har ändå lite svårt för att skaftet åker ner så mycket på dem.

Det plus att mocka och regn (som slagit sig ner här idag igen) inte är den bästa av kombinationer har lett mina tankar till att jag skulle vilja komplettera med ett par i skinn.

Vad tror ni om de på bilden här (som är lånad från Ellos)?
Kan de funka till sommarklänningar och dylikt? Eller ser de för vintriga ut?

Dags att återgå till arbete. Önskar alla en bra dag, vi ses ikväll! Kram!

7 kommentarer:

  1. De ser snygga ut! Köp hem dem och prova. Jag ska hämta mina Ellos-stövlar om en stund, är väldigt nyfiken på om de pasar.
    Ha en bra dag.
    Kram Affi

    SvaraRadera
  2. Affi: du måste visa inne hos dig sen. Håller tummarna att du kommer att gilla dem och att storleken funkar! Ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag tror att stövlarna kan funka utmärkt, möjligen inte när solen gassar som varmast, har själv varit och kikat på dom och funderar på om det ska bli ett inköp.

    Kram från Eva Solid

    SvaraRadera
  4. Tja vintrigt o vintrigt..man har ju gummistövlar när det regnar! Dom kommer säkert funka till dina klänningar, du är så begåvad o få till det snyggt! (själv är jag dålig "stövelanvändare" denna årstiden..)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Buhuuu... Stövlarna är alldeles för vida i skaftet för mig! De åker tillbaka. Sorg.
    Jakten går vidare :-)
    Kramar Affi

    SvaraRadera
  6. Jo men visst kan de funka. Jag har dock också haft svårt för att ha stövlar på sommaren men ska försöka mig på det.... :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Eva: kul att du också tittat på dem, det måste betyda att jag också har lite bra smak :o) Kram till dig & Mr Otto!

    Annelie: jag har heller aldrig varit en stövelanvändare sommartid. Har alltid varit mer av en sandaltant eftersom jag egentligen hatar att ha strumpor på mig. Men så har jag aldrig varit ett klänningsfreak heller, förrän nu och därav att det blev som det blev. Fast det gick ganska snabbt att vänja sig. :o) Kram!

    Affi: åhhh nej vad trist!!! :o( Du som hade sett fram emot så mycket. Jag hjälper till och håller ögonen öppna efter liknande till dig! Kram!

    Jeanette: ja som jag skrev till Annelie så har det blivit min nya grej, ihop med klänningar. Så testa du också om du vill, kul att byta bort de eviga jeansen lie då och då känner jag. Kram!

    SvaraRadera