Powered By Blogger

söndag 6 juni 2010

Någon som vill swappa?

Min filosofi är att man måste prova allting minst en gång. Något jag aldrig gjort är att swappa så därför tänkte jag försöka mig på att göra just det.

Och undrar nu om det finns någon därute som har en Up-to-me-ism strap dress i chalk storlek 3 och hellre vill ha en likadan fast i storlek 2?
För i så fall är det precis det motsatta jag är ute efter. Jag har alltså en 2 men behöver en 3.
Helt oanvänd, bara provad, med tagsen kvar, inköpt på Ajabaja.

Jag har helt enkelt insett att min optimism att kunna ha den trots att den är något trång över bysten inte riktigt håller i verkligheten. Tyvärr. För jag älskar den.

Skriv en kommentar eller maila om du är intresserad av ett byte.

Nu ska jag bege mig ut i sommaren, som just i dag är grå men ändå varm .
Ses senare! Kram!

2 kommentarer:

  1. Oh så fin den är! Kan bara önska att jag hade en...;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Åhhh, jag är på jakt efter en 3a så det visslar om det - det är lite av min drömklänning som jag bara MÅSTE ha till min kommande fest.

    SvaraRadera