Powered By Blogger

måndag 21 juni 2010

Gårdagens – en invigning

Den tänkta slappesöndagen igår förvandlades till en resa över ett av världens mest trafikerade sund, för att inhandla drycker till midsommar. Bra mycket billigare än Systembolaget.

Var bara tvungen att inviga min nya sjal:




I´m in love!!! Den fick kampera med bland annat min vita Fields of Lace och Saraklänningen. Nu väntar ett par galna dagar av ännu mer galet mycket jobb… Men jag ska försöka hinna avleverera lite dagensbilder i alla fall.

Ha en bra början på veckan. Snart midsommar, tjohoo! Kram!



7 kommentarer:

  1. Godmorgon vännen!
    Den sjalen känns väldigt mycket DU när jag tittar på bilderna! Urfin på dig med FOL,en under, o maken brevid.
    Tenderar känna mig vääldigt tråkig i jämförelse..
    Ha en bra dag, kram!

    SvaraRadera
  2. Men himmel vad snyggt!! Den kombon var helt p e r f e c t!=) Sjalen är ju helt fantastisk och du är så snygg i det! Ahh....!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. Jättefin sjal, ursnygg as always! Ha en bra dag på jobbet, slit inte ihjäl dig! Kram

    SvaraRadera
  4. Gud vilken läcker sjal!! Helt enkelt perfect till dig!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack snälla alla!!! Precis vad jag behöver höra just nu... Är sanslöst nära att säga upp mig... Men så kan man väl bara inte göra? Synd att man har en ekonomi att tänka på...
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  6. gahh! Varför ser jag ut som en efterapning av något jag vill se ut som när jag har lager på lager... Kan det vara mina korta bens fel???
    Snyggt som vanligt och nu ska jag ha tag i en FoL!

    SvaraRadera