Powered By Blogger

tisdag 8 juni 2010

Febern har gjort mig färgblind

Självklart har jag inte hittat någon Dolce skirt, lite liliac.
Och även om jag inte ger upp hoppet så enkelt utan låter jakten gå vidare, så har jag ett annat ess i rockärmen som får funka som subsitut.
Nämligen den här:

Dolce skirt, powder.
Lokaliserad och köp nu-hemklickad från Tradera. Skyller den handlingen på att febern har gjort mig färgblind…

Jag mår inte ett dugg bättre men ska försöka ta mig in i duschen nu, i ett desperat försök att spola bort de små otäcka febermonstren…
Kanske till och med byta ut mjukisbyxor och tråklinne mot något annat.
Vi får se… Kram!

7 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Det gör ju inget att du har blivit färgblind, den är ju superfin den också!
    Hoppas febern snart ger med sig.
    Stackars dig..
    Krya på dig, vännen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Skrattar åt "feberyran"..men powder är ju väldigt snygg också! Lila kanske dyker upp så småningom..
    Har du koll på hur din fina swappklänning i storlek 2 är i förhållande till jeansklänningen jag har från våren..om dom är jämförbara! Eftersom jag suktar lite efter en likadan som din swapdress. Om du orkar tänka o förstår vad jag menar alltså, annars tar vi det annan dag bara. Vila o sköt om dig nu!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. En lyckad färg tycker jag.
    Tro det kommer fina färger till hösten också på underkjolen...har hört vinröd, blå m.m
    Dock vet jag inte om lila kommer.
    Lycka till med att hitta ljuslila! / Sofia

    SvaraRadera
  5. Det finns en 2:a i lila på Fitts&Company till reapris dessutom, men det kanske du redan har sett? Krya på dig stumpan:) Kram

    SvaraRadera
  6. Hej där i feberångorna!

    Den där blir bra till det mesta skulle jag tro och skoj att du hittade en.

    kram från Eva S.

    SvaraRadera
  7. fitts & co hade en strl 2 lite lilac på rea såg jag precis...o tipsade dig om Anna Lizzio i tidigare inlägg.....
    Kram!

    SvaraRadera