Powered By Blogger

onsdag 16 juni 2010

Dagens trots

Dagens går vidare på temat kläder jag egentligen tycker är lite för fina för jobbet.

Wigwam fick stå för dagens trots. I sällskap med Sara-klänningen, underklänning från HM, stövlar från Ellos.

Förkylningen släpper inte och jag börjar få febervibbar igen. Men eftersom jag ligger tokback på jobbet så är det förtränga som gäller. Och klampa vidare i bokstavsträsket…

Hinner jag så dyker jag upp en sväng ikväll, annars ses vi imorgon. Kram!




5 kommentarer:

  1. Återigen urläckert! Så snyggt med wig wamen och dom grå stövlarna! Kram

    SvaraRadera
  2. hej!

    Som vanligt är du så snygg.

    Allt gott från Eva Solid

    SvaraRadera
  3. Hallå snygging :-) som det ser ut nu ska jag inte iväg :-( Vi hade bestämt att köpa biljetter till metaltown men när vi bestämde oss för att sticka iväg till spanien denna sommar oxå så sparas det hej vilt här hemma.....så jag lär missa detta tyvärr :-( ok det är inga stora pengar men ska vi gå båda två, vilket vi vill blir det några kronor..! jag är säker på att du kommer få en helt underbar helg i göteborg :-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Du är superfin i Wigwamen!

    Hrmm host, harkel.."när inte huvet är med, får kroppen lida". Hoppas du tänker liite på dig själv..
    Kram

    SvaraRadera
  5. Superfin du är i Wigwam passar perfa med Saraklänningen. Jag längtar tills höstens Wigwam släpps för där har jag sett en som är i MIN färg.
    Kram

    SvaraRadera