Powered By Blogger

fredag 18 juni 2010

Me, Make & Mortii del 1

Eftersom den rubriken låter som en film om tre tossar på rymmen, och det är precis så vi känner oss, så kommer den att få hänga med i min rapportering om den här helgens begivenheter och händelser.
För vi är på väg till Göteborg nu.


Efter en idiotsnabb packning, hundar avlevererade på ”deras” pensionat och ett par mil i nordligt riktning så stannade vi nyss vid en vägkorg för att käka – inte ens halvvägs, men bra hungriga ändå.
Men en kö på runt tusen personer kändes inte så lockande, så vi gav oss av igen.

Fast aldrig utan att ta en dagens outfitbild :o)


Del 2 för min del idag och bara två utbytta Mollysar från senast jag flashade mig här men i alla fall…
För att liva upp det lite mer fick Mortii också vara med på den här. Trots sin Mollybefriade look.

Nu dök det upp en Max. Dags för mat. See you!



6 kommentarer:

  1. Fan vad härligt med en roadtrip! Ha det så himla bra på Metal town. Är avundsjuk som skrutt! Kram stumpan!
    (Snygg är du ju som alltid, börjar känna mig lite tjatig. Blir ännu mer fast besluten att jag SKA ha en sån där Prarie-sak!)

    SvaraRadera
  2. En sådan Praire strap vill jag me ha!!! :) Vilken storlek har du i din Josanne?

    Se nu till att fixa fint väder inför morgondagen är du snäll..... ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu har jag läst tillbaka långt och jädrans vad snygg du är varje dag!
    Hoppas att ni får en underbar helg i Göteborg!

    Det roliga med Freeport är ju att man kan ju ramla över något roligt :-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. SÅ Snygg du är!!! Varje dag!!!! o ja nu måste jag ha en sån Praire med.

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  5. Hälsa Götet! Avundsjuk, jag vill också gå på Freeport..

    Ha det underbart o njut!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Linda: du kan aldrig bli tjatig... :o) komplimanger kan man ju alltid leva med ;o) speciellt när de kommer från en snygging Kram!

    Jeanette: jag har min vanliga 2:a i prairen. Sorry att min väderbeställning inte funkade idag... Kram!

    A-K: på tal om snygg varje dag så har du den absoluta ledningen! Håller med dig om Freeport, det blev 3 helt oanade och oväntade oväntade köp. Kram!

    Tina: tack snygging! och ja, jag är supernöjd med prairen, passar till mer än man tror tycker jag. Hoppas du hittar en. Kram!

    Annelie: jag njöt! Den utflykten behövdes verkligen känns det som. Kram!

    SvaraRadera