Powered By Blogger

torsdag 3 juni 2010

Yarnbard is in the house

Tittar bara in en snabbis för att avslöja mitt Traderaklick från i söndags.
Fick den igår, snabbprovade och tog bilden, men glömde lägga ut den i min stövel- och fira maken-iver.
Så här är den, yarnbard cardigan i rosa. I love it! Men det känns som att det krävs en lite tuffare mundering till den så att den inte drunknar i gullighet.

Är det förresten någon som har en produktbild på den att bistå med så blir jag superlycklig!
Ikväll ska jag jobba till sent :o( men hoppas hinna in en sväng här i alla fall…
Ha en bra torsdag där ute! Kram!

10 kommentarer:

  1. Var det du=)! Den hade jag på min minneslista men den drog iväg i pris va?? Ursnygg iaf och helt rätt på dig!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Den har jag också jag tror i alla fall att det är samma färg som på min. Jag har inte använt den, har kännt att den är rätt svår att matcha och tyvärr har jag inte hittat någon produktbild på den heller.

    SvaraRadera
  3. Filippa: sorry... det var inte meningen...
    Men jag blev faktiskt förvånad för jag hade också väntat mig att den skulle sticka upp som tusan i pris. Jag fick den för 1046:- vilket näöstan känns som ett rövarpris.
    Har sett ditt svar på mitt mail. Maken säger INTE sälja men vi får väl se när den lila kommer... Kram från värsta veltanten!

    Efva: ja den känns svårmatchad, vi får väl slå våra kloka och moderiktiga skallar ihop så att de bli använda båda två. Den är ju så fin. Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Så fin den är..kollade också på den! Housetucker köpte jag när den kom o sålde sen!! Kommer maila dig senare, har något som du kanske vill ha..(i ljusgrönt)
    En velpotta till här. Kram kram i värmen

    SvaraRadera
  5. hej!

    Jag tycker att det ser kalasfint ut det du har på dig på bilden! Själv så fyndade jag en mesh short cardigan idag, blå naturligtvis.

    Allt gott till dig och Otto hälsar.
    Kram från Eva Solid

    SvaraRadera
  6. Annelie: jag håller koll på mailen då, är ganslka kass på det annars. Kram!

    Eva: haha... så du är en blå tjej, det visste jag inte, mesh är så fin! Har tittat på den men vissa saker blir inte. I alla fall inte till en början men allt ändras ju. Förmodligen därför man är så fast i den här världen... :o) Kram till er från oss!

    SvaraRadera
  7. Vilket fint fynd du gjorde på Tradera!
    Så fin rosa färg..
    Kram på dig

    SvaraRadera
  8. Snyggve! Grattis till ett jättefint köp!!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Den är ju underbar!!! Grattis till fint köp! Kramar

    SvaraRadera