Powered By Blogger

onsdag 9 juni 2010

Depp & 9th på Tradera

Jag stannade hemma i dag. Förutom att dras med feber har jag även brottats med tankar kring vad jag ska göra med mitt liv… och en massa depp.

Så jag har egentligen inte ett dugg att tillföra här. Inte ens en dagensbild, bara en illustration som påminner väldigt mycket om mig just nu.

Jag ville mest bara tacka för alla era kommentarer idag som trots allt är ett ljus i mörkret.
Tack söta underbara ni!!!

Och så vill jag berätta att Linda A meddelade i en kommentar i förra inlägget att hon har en 9th sweater, purple i storlek 1 ute på Tradera nu. Auktionen går ut imorgon.

Sköt om er! Vi ses imorgon, förhoppningsvis är jag uppryckt då. Kram!

9 kommentarer:

  1. all energi är precis slut när man har varit sjuk.... hoppas du skuttar ur sängen imorgon bitti istället(-; Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh men vännen då...en STOR KRAM! Jag vet hur det känns har varit i värsta svackan den senaste tiden men försöker så gott det går.

    SvaraRadera
  3. KRAMAR i mängder!

    Hade jag kunnat ha en 1:a så....:)

    KRAAAAAAM

    SvaraRadera
  4. Nej men gumman! Kan tänka mig vad du går och grunnar på...
    Om du behöver ösa ur dig har du både telefon-nummer och mailadress. Stor bamse-kram!

    SvaraRadera
  5. Hoppas att det känns bättre imorgon.

    Hur är 9th i storlek?

    kram

    SvaraRadera
  6. Ni som kan ha st 1 passa på för snart kanske det blir betydligt svårare att hitta denna fina tröja. Ju äldre plaggen blir desto färre finns kvar som är i bra skick. Hoppas du känner dig bättre imorgon,

    SvaraRadera
  7. Hej och godmorgon!

    Hoppas att febern har gett med sig och att det känns någotsånär bättre även om livet innehåller en mängd grubbel.

    Allt gott till dig från Eva S. och Otto

    SvaraRadera
  8. Hoppas att du mår bättre. Jag "brottas" också med tråkiga tankar då och då men det går över. I morgon skiner solen igen och livet känns lättare att leva, stor kram

    SvaraRadera
  9. Hoppas din feber gått ner åtminstone..å du känner dig lite bättre än igår!
    Jag är ensam till imorgon så jag har roat mig lite klick både här o där..så nu väntar jag hem flera roliga paket, hi hi. Så roligt såå.. KRAM

    SvaraRadera