Powered By Blogger

onsdag 9 juni 2010

I valet och kvalet

Det blev ingen dagens outfit förutom mjukisbyxor och sunklinne, därav ingen dagensbild igår.
Däremot blev det en snabbprovning (över mjukisbyxor och sunklinne) av mitt senaste adoptionsobjekt:



















9th sweater, purple, i nyskick.

Kärlek vid första ögonkastet! Och ett bevis på att det lönar sig att chansa ibland.
För säljaren hade 0 omdömen så jag var i valet och kvalet, klicka eller inte klicka. Bestämde mig för att lyssna till den gamla klyschan friskt vågat hälften vunnet.
Fick kanonbra kontakt med säljaren på en gång, och allt gick alltså kanonbra.
Så stöter ni på Mulligan11 på Tradera så kan jag rekommendera henne.

Jag mår en smula bättre i dag, långt ifrån bra men bättre även om febern envist hänger sig kvar. Ännu en sak som satt mig i valet och kvalet.
För ska jag lyssna på mig själv så borde jag absolut stanna hemma i dag också. Men ska jag lyssna på jobbets lockrop så borde jag definitivt infinna mig där, speciellt som det inte finns någon vikarie för mig…

Ska ta en dusch och bestämma mig efter det . Vi hörs senare. Kram!



13 kommentarer:

  1. Du är så fin igen, fast sjuk! Det kan inte alla... Blusen passar dig perfekt, färgen är så vacker på dig. Njuta av din ny fynd, och hoppas att du mår bätttre och bättre idag!

    Många varma kramar till dig, sötis!

    SvaraRadera
  2. Vad fin den är i purple! Hoppas att du känner dig bättre i dag. Kramar!

    SvaraRadera
  3. Visst är 9th sweater underbar i purple!
    Passar dig helt perfekt :-)
    Jag har godkänt dig och du borde fått en mejl.

    Hoppas att du får en fin dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Fining 9th sweater!
    Hoppas att du mår bättre, men lyssna på kroppen och stanna hemma om du behöver det.
    Kramar Affi

    SvaraRadera
  5. Så fin du är i den!! Vill också ha en sådan..suuck! Hoppas fler dyker upp snart.
    Tycker du skall lyssna på din kropp!! DU är faktiskt MYCKET viktigare än jobbet..så stanna hemma!
    Kryapådig kramar

    SvaraRadera
  6. Åh din lyllos sån som jag suktat efter länge. Skulle du tröttna på den så vet du var min brevlåda finns.... ;) yeah right I wish! :D
    Tänk på dig själv och det är bättre du stannar hemma kanske 1 dag extra istället för att du snart blir dålig igen. Men jag vet hur det är, svårt att hålla sig hemma.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Hoppas att du mår lite bättre, i alla fall så kan du titta på dina bilder av dig själv och tänka att den där hon går inte av för hackor, eller hur sången nu är.

    Kram från Eva och Otto som nu ligger under en filt och inte alls vill gå ut i regnet, otto alltså.

    SvaraRadera
  8. Underbar!! superfin i den. kram

    SvaraRadera
  9. Verkligen jättefin på dig! Jag har den både i Chalk och i Dark Powder och dessa kommer aldrig lämna min garderob minsann. Älskar dem. Ha det bra nu och krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  10. Purple är klockrent på dig!!!!

    Inte konstigt att du blir sjuk, du vilar aldrig!!! Jobbar som en galning!!!!

    Sköt om dig min vän
    kramar

    SvaraRadera
  11. Superfin! Sitter här och suktar efter en precis likadan. Hoppas att du var hemma och vilade dig.

    kram

    SvaraRadera
  12. Jag har en 9th sweater i purple ute på Tradera nu i st. 1 - auktionen går ut imorgon. Passa på att fynda! Den är så fin;)
    Kolla upp den! alias "leffelee" / Linda A

    SvaraRadera
  13. såå fin på dig! Är bara lite avis nu. :)
    Ta hand om dig.

    Massa kramar

    SvaraRadera