Powered By Blogger

söndag 27 juni 2010

Ett Mollyklick på Folk Malmös rea...

Jag hade ju bestämt mig för att skippa nätreorna och besöka den lokala Mollybutiken i jakt på fynd imorgon istället.

Så blev det inte. För jag kunde inte hålla fingrarna ifrån Praire dress, chalk när Folk Malmö nu dragit igång sin rea, ni hittar den genom att klicka här.

De har en massa fint och det känns som att en hel del är på lite mer rea än bara de retliga 30% som de flesta snålar med.

Så nu får jag istället kämpa för att hålla mig ifrån den lokala Mollybutiken imorgon...
För nu måste det lilla som ligger och skvalpar i plånboken räcka till både Roskildefestival och Malmöträffen - som jag by the way kommer att uppdatera om nu i dagarna... Kram!

12 kommentarer:

  1. Ja, du är inte den enda! Ska vi lägga in oss för avgiftning ihop;) Kram gumman!

    SvaraRadera
  2. Linda: haha... ja det känns som att en avgiftning börjar bli ett måste ;o)
    Nyfiken som attans på vad du klickat... Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Den klänningen är så underbar och du blir snyggaste tanten i stan.
    Angående förra inlägget så behöver du inte känna dig ett dugg dum, det är väl så det är med det gröna gräset och så vidare och vi hade inte mycket pengar även om det kanske såg ut så utan bara en väldigt nördig stil.

    Allt gott till dig, maken och vovvarna och jag hoppas att jag kan komma till träffen.
    hälsningar från Eva S.

    SvaraRadera
  4. Den är snygg! Skrattar åt det beteendet..känner igen mig alldeles för väl. Fast jag har nog större beslutsångest..inne i en riktig "velpeiod"! Hemskt synd om mig, hii hi.. Tack för hjälpen, men du skrev samtidigt stor. Jag har B-kupa så då kanske den blir för stor över bysten på mig..hrmm.
    KRAM
    PS. Har ni samma Medelhavs-värme som vi den senaste tiden?? Kan knappt vara ute i värmen nu..DS

    SvaraRadera
  5. Eva: ja det där gräset.. och fortfarande har kan man sukta efter det som är grönare.. fast är det sällan är så... :o)
    Hoppas också av hela mitt hjärta att du kan komma, hade varit såååå kul! Kram!

    Annelie: jag provade den nu igen, liiiiite stor, inte mycket, och man kan justera axelbanden och när jag gjorde det (nix jag är INTE så smart...)så satt den bättre. Det är sådandär gummibandsresår upptill i ryggen. Oj vad svårt, jag som vill hjälpa dig att få helt rätt och så är jag helt supervimsig... sorry... Kolla med Bina också, hon är ju smartare! Och med LindaG, för hon köpte den samtidigt som mig men hennes var för stor. Hoppas du får bättre hjälp av dem... Kram!

    SvaraRadera
  6. Annelie igen: nix ingen Medelhavsvärme men varmt. Som jag håller tummarna på ett regnfritt Roskile. Där är också sol nu men att det ska hålla i sig i 8 dagar... hmm... Fast det är ju å andra sidan inget man kan styra över... Kram igen!

    SvaraRadera
  7. Ja meen..hur gör jag nu då! Blir oerhört trött på mig själv nu! 2;an är ju min vanliga storlek..ska jag eller ska jag inte! Vad tycker du vännen? Har ingen make hemma att terrorisera (han jobbar) så jag anfaller dig istället! Hi hi.. Ska kolla om den finns kvar, återkommer med följetången..KRAM

    SvaraRadera
  8. Annelie: jag röstar ändå på en 2:a till dig. Bättre lite luftig än för tajt. Personligen gillar i alla fall jag det bättre. Jag har kollat igenom Katinkas provningar (det var så jag bestämde storlek på Prairen jag klickade hem idag) Men tyvärr har hon inte provat magnolia strap dress)Så jag säger 2... Kram!

    SvaraRadera
  9. Tack, vad gullig du är! Jag kollade också hos Katinka. Men vet, nu har jag försökt i evigheter klicka hem en 2;a från Ajabaja, men varje gång jag lagt den ivarukorgen, fyllt i alla uppgifter. Sedsn när jag äntligen skall avsluta, då kommer det upp att varukorgen är tom!!? Vad pysslar dom med egentligen..har försökt 3 gånger men nu struntar jag i det. Tror jag..f..-en vad arg jag blir! Kram hjärtat!

    SvaraRadera
  10. Annelie: men FAN vad störigt!!! Jag råkar alltid ut för strul när jag beställer i utländska webbshopar och har varit med om samma som du i en svensk. Kommer dock inte ihåh om det var Ajabaja, jag höll på som en dåre och till sist funkade det. Men jag har noll tålamod egentligen så det gör ju en helt galen!!! Fonns den ingen annanstans? Vet ju inte vilken färg du siktat in dig på... så tyvärr kan jag inte hjälpa dig att leta... Kram!

    SvaraRadera
  11. Ja, jag höll på o bli galen! Stängde tillslut ner datorn o åkte upp till alvaret med hundarna, hett som i Sahara.
    Provade igen o nu gick det illafall, fick åtminstone en automatisk bekräftelse. Jag tog en rouge, får se om den kommer också..det är inte första gången för mig heller! Så himla irriterande o skriva om allt gång på gång.
    Jag kollade runt på andra håll men hittade ingen mer. Så kan det vara..
    Ha en skööön kväll! Kramkram

    SvaraRadera
  12. Annelie: Kanon att det verkar som det funkat till sist. Jag håller tummarna! Kram snygging!

    SvaraRadera