Powered By Blogger

lördag 19 juni 2010

Me, Make & Mortii del 2

Så var man då i Göteborg. En stad jag besökt lite då och då men det var en väldans massa år sedan sist.
Checkade in på hotellet, svidade om snabbt som tusan men hann ändå stöka till det ordentligt under de få minuterna. Som syns på de illa tagna bilderna, där även tredje outfit gör sig hörd:



Sedan blev det Rammstein-konset för hela slanten. Och eftersom Rammstein är just Rammstein så var det en magisk konsert.

Nu ska jag se om jag kan få liv i dönickarna jag har med mig innan frukosten är över. Det bästa med hotell är ju frukosten… Om man bara lyckas ta sig dit i tid…

Det blev en del festande efter konserten igår så helt ärligt är jag långt ifrån den piggaste själv… Ses senare! Kram!

2 kommentarer:

  1. Du packade väl ner Resorben, en bakfulls bästa vän;) Snygg i vanlig ordning:) Ha det fortsatt bra stumpan. Hälsa dina två medfestivalare! KRAM

    SvaraRadera
  2. Haha... jo Resorben fanns med men den fick vara ifred. Var mer trött än bakis. Medfestivalarna hälsade tillbaka. KRAM!

    SvaraRadera