Powered By Blogger

söndag 14 april 2013

52,5 timmar & 600 bilder senare - byebye Stockholm

Den hann knappt börja innan den var över igen. Helgen med Mollybruttorna i Stockholm. Och ändå har det hunnits med en hel del. Och lite till... 600 kameraknäpp med mobilen bäddar för ett antal mastodontinlägg under de kommande dagarna. Med allt från helt normala förehavanden som att käka lite för mycket utan att lära sig att tokmätt är lika med protestmage, klädprova och få nya kraftiga habegär och ständigt lida av lite nära-att-kissa-på-sig-av-skratt när vår torettkompis öppnar munnen med helt galet roliga kommentarer... Till att plötsligt och lustigt dra igång operation Jill. Fast först hemresa som nu är påbörjad by tåg.


Fattigare på klöver i plånboken, troligast mycket fattigare... men bra mycket rikare på intryck, vänskap och en hop lycka... Som det alltså kommer att ältas en del om framöver här. Så! To be continued... Peace out! Kärlek & Respekt!... Take care!

- Posted using BlogPress from my iPhone

14 kommentarer:

  1. Ser fram emot bildbombning de närmaste dagarna! :)
    Nu har jag äntligen kommit igång med min blogg, titta gärna in på minamollydagar.blogspot.se
    kram
    elisabeth

    SvaraRadera
  2. Härlig sammanfattning! Väntar med spänning på 600 bilder nu då!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Massa kram och ha en fin resa hem. <3<3<3
    Lööv yo!

    SvaraRadera
  4. Jag ser fram emot alla bilder :=)
    Trevlig hemresa!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  5. Love the hår och ha en bra hemresa, Klemis!

    SvaraRadera
  6. Tack för en underbart kul helg! Det var så kul att få träffa dig! Hoppas verkligen att det blir fler gånger! Kram och ha det bäst!

    SvaraRadera
  7. Jamen så ved du da hvad du skal lave :-)
    Glæder mig til at se billederne...
    Lyder til I har hygget jer :)
    Kram OddStyle

    SvaraRadera
  8. Bra sammanfattning grynet! Och tack för en strålande fin helg, hoppas du är väl hemma.
    Kram från mig

    SvaraRadera
  9. Tack, tack och åter tack! Kram<3

    SvaraRadera
  10. Tack för en helt fantastisk helg! Jag går omkring med smajl utan dess like hela tiden och bara tänker på allt roligt:))
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Kul träff som ni vackert ordnat ihop, du o några till!!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  12. En härlig fredag hade jag-vi...kul att ses om än helt kort!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  13. Tack själv för allt fixande, Grymt!! Hahaha..."tourettkompis" :-)jag vet inte när jag hade så kul sist, minns det inte ens..!!
    Pussar!!

    SvaraRadera