Powered By Blogger

lördag 20 april 2013

Dagens första stass - finn ett fel


Ja nu finns det säkert en del som kan hitta hur många fel som helst i denna bild, men jag tänker på ett specifikt... pjuxen. De smutsledsna, väderslitna vinterdojjorna som tjänstgör på övertid. Vilket jag upptäckte under min ärenderond på stan nyss. Det är vår, jag klampar i istidsdoningar. Vilket jag garanterat är sist i det här landet med att göra.
Men inte så länge till för nu ska de nya vårskorna fram. Och jag har dessutom ett par alldeles nyanlända Please, i den snyggaste ljusblå färg jag troligtvis någonsin sett, att inviga... Så om jag får för mig att riktigt frossa i egodiverier denna dag så dimper det in ännu en outfit lite senare... Men tjing för nu & take care därute!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Härlig, vårig outfit. Gillar byxorna massor! Klem

    SvaraRadera
  2. Vad är det för bomberjacka? Den ser skitsnygg ut?
    Ha det!
    Marion

    SvaraRadera
  3. Men jackan var ju å andra sidan jätterätt, så det kvittar. ;)
    Och idag var det Premiär; fjärilsjackan fick känna på vårsolen.

    SvaraRadera