Powered By Blogger

onsdag 24 april 2013

Någon som ska till Barkarby och vill agera bulvan?...

... Jag sitter nämligen här och tokgrämermig att jag inte fick med mig ett par solbrillor jag spanade in och tänkte shoppa men glömde av i glädjeyran över the Klänning jag kom över. Jag pratar om de silvriga näst överst...


... eller de längst ner beroende på vilka som finns kvar... Är det någon som har lust att åta sig detta bulvanuppdrag så blir jag er evigt tacksamma... För givetvis över pengar i förväg! Nu dags för fix inför dagens praktiksejour. Kram & take care!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Hej
    Jag skall dit tors eller fre, kan kika om dom finns.
    Du kan ringa dit annars och lägga undan dem så blir det lättare, vet att dom kan göra det.
    /L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!! Har troligen ordnat sig ändå men supermegagulligt av dig! Kram!

      Radera
  2. Jag kan också göra det, skickat ett mail till dig nyss :)

    SvaraRadera