Powered By Blogger

torsdag 18 april 2013

Dagens – som skippar småsnacket


Jacka – Odd Molly Batallion of saints bomber, chalk, bomullsblus under – Odd Molly Truelove blouse, almost black, ljusa jeans – Please, halsband – Zara, handledsvärmare – Odd Molly Pixie sleeve warmer, silky white, bälte – Cowboybelts, pjux – Jeffrey Campbell Brit 2. 

Eftersom jag är tröttast i landet just nu, och ännu en dag tvärslocknad direkt efter eftermiddagens hemkomst så ligger jag back med en massa fix. Som jag tänkte ge mig i kast med nu på stört och därför blir det inget småsnack här. Men jag återkommer med sista rapporten från helgens tur i hufvudstaden lite senare. Det är planen i alla fall. Så jag säger hej för nu. Med två fullständigt menlösa okynnesknäpp, en syssla jag försökt liva upp dagens excelundervisning med:

4 kommentarer:

  1. Halsbandet! Ser coolt ut! Vill du visa det lite närmre blir jag jätteglad! (-: Isa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan jag väl :o)Försöker ta lite bilder att kasta in här innan veckan är över. Okej? Kram!

      Radera
  2. Jag tycker att det ser ut som att du har varit i Zebras provrum stämmer det? Är det i sådana fall så att de äntligen har fått in Odd Molly???
    Ha en trevlig kväll önskar M i samma stad som dig'

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp på båda frågorna. I Zebras provrum och Mollysar på plats. Kram!

      Radera