Powered By Blogger

lördag 6 april 2013

En som flyttat in, en annan som kanske också vill det

Jag har hållit mig helt borta från Tradera ett bra tag. För att undvika ännu fler frestelser än vad jag redan utsätter mig för på en massa andra håll... :o) Men så fick jag för mig att lägga in lite egna säljplagg där (auktioner som går ut i morgonkväll om någon undrar… ;o)) och då var det genast kört på den klickfria fronten. För det gick liksom bara inte att motstå ett vrakpris på denna lilla gamling:


Vad är snyggast, med bandet knutet fram eller inte?... Och är det någon som vet när den kom, eller som kanske rent av har namn och produktbild på den? I så fall tar jag tacksamt emot rubbet… :o) 
Frestelser ja. De finns ju framför ögonen hela tiden, tragiskt nog… Och en maxiklänning på Gina Tricot har spökat i min skalle ett tag, så igår blev det slag i saken med att prova den. Fast jag kan inte riktigt bestämma mig om den ska få komma över tröskeln till boningen eller ej. För är den egentligen något att ha eller är det bara den döskalleutskurna ryggen jag är kär i?... Vad tycker ni om Adele dress, dusty olive?... Kram för nu & hoppas ni får en riktigt bra lördag därute!

7 kommentarer:

  1. Skitsnygg klänning! Kööööp! Plingar i kväll.... Kram!

    SvaraRadera
  2. Snyggats med bandet i midjan!! Tyvärr ingen produktbild på godingen i mappen :(
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Fedt når man laver sådanne kup :o) Du ser rigtig fin ud Josanne!
    Ja nogengange er det nødvendigt at holde sig lidt væk, så man undgår fristelserne :-))
    Dejlig weekend - kramer herfra

    SvaraRadera
  4. Knyt i midjan.
    Klänningen är läcker!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Vad har du för storlek i dom? Isa

    SvaraRadera
  6. Håller med Linda - köp klänningen!!!!! Jag tycker att den gamla godingen (grattis) är snyggast med bandet fram.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Misstänker att du inte blir ruinerad om klänningen får hänga med hem, så ja KÖP! =)

    SvaraRadera