Powered By Blogger

söndag 7 april 2013

Veckans träningsrapport - med svansen mellan benen

Simringen som sitter fastlimmad runt midjan frodas och sväller och jag gör inte speciellt mycket åt att försöka driva bort den. Tvärtom… Godis varje dag och en träningsrapport som härmed levereras med svansen slokande mellan benen…


Och kommande vecka lär gå i samma stil. Av tidsbristtekniska skäl. Inte minst på grund av en stundande helg med galej på bortaplan. Men vad fan… jag får väl tok-ta igen efter det. Livet är mer än sexpack på magen, har jag hört… ;o) Kram!

3 kommentarer:

  1. Jag säger som du själv skrev en annan gång, en gång är 100% mer än ingen ;-)
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  2. Får man skicka över ett litet vänligt "jag gillar dig för att du är du" hälsning? Ja jag frågar ju eg. inte jag bara gör det NU!

    SvaraRadera
  3. Har varit dåligt här med, vi får ta igen det nästa vecka i stället..... Kram

    SvaraRadera