Powered By Blogger

torsdag 18 april 2013

Att vilja men inte kunna

Jag försöker verkligen. Tokspänner hjärnan i hopp om att få liv och lust i den. Göra den mottaglig för rösten som tror den talar till ett gäng sexåringar. Men det går bara inte... för av någon skum anledning är det sååå mycket enklare att fästa fokus på mobilsurfing, roligare att fladdra in på saker långt utanför denna sal... Och uppenbarligen viktigare att terra er med detta menlösa pladder... Tjing!


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Så kan det vara för oss alla.. Egentligen inte så konstigt!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej allt kan ju inte vara kul men idag var det så trist att jag nästan somnade :o) Kram!

      Radera
  2. Om det är Excel ni håller på med så förstår jag precis...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, Excel... snark... :o) Kram!

      Radera
    2. Åh nej åh nej det är så aptrist!
      Jag har t o m lyckats övertyga mig själv en gång att jag någon defekt typ dyslexi fast mot Excel då. =)

      Radera