Powered By Blogger

onsdag 24 april 2013

Dagens – som testar ett nytt experiment

Jag tänkte som så här; att om jag kör på en huvudlös dagensstassbild så kanske outfiten ser lite roligare ut. Inte dras ner av en surmulen uppsyn, blir mindre bonnlurkig, som är exakt hur jag har knallat runt och känt mig hela denna dag…


Kofta – Odd Molly Hookbait hood cardigan, lite grey mel, vit bomullströja med trekvartsärm under – HM, jeans – Please, pjux – by Koah, Shazia, roma white.

Ett experiment som inte riktigt funkade. Mer än att surmulet blev censurerat. Vilket i sig är väldans välbehövligt… inte minst eftersom jag är på värsta sämsta skithumöret idag. Återkommer när det går över… Peace out till dess!

4 kommentarer:

  1. Hej, såg att du provade Burly dress från Odd Molly för några dagar sedan. Minns du hur den var i storleken? Jag har 0 ibland men oftast stl1. Kram Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då har vi samma, jag har också 0 ibland men mest 1. Jag provade u den i 1 och tyckte den var ganska stor men dumt nog testade jag aldrig någon 0:a så jag vet inte om den passat men gissar på det fast gissa är ju inget riktigt bra svar... sorry... men kan kasta ut frågan här imorgon... Kram!

      Radera
  2. Trots censur och skithumör så gillar jag ju dig! Och det är ju bättre att säga som det är än att smyga runt och låtsas som att allt är hunky dory när det är skit! Hoppas humöret vänder! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack som fan för dina ord! Löv jo! Kram!

      Radera