Powered By Blogger

måndag 15 april 2013

Tre tokjagade, en jag aldrig ens vågade drömma om

Inte helt lätt att sitta i skolbänken och försöka fokusera när skallen är bombarderad av osorterade intryck. Och bilderna. De där massa hundra. Att gå igenom, rensa, fixa... Fast ännu mer flaxar tankarna på de nyshoppade plaggen. De tre tokjagade, äntligen funna. Och så den där jag aldrig ens vågade drömma om att någonsin komma över. Klänningen! Är den lika snygg på mig så här på hemmaplan som jag fick för mig i butiken? Vill, vill, vill bara hem och testa den... Vad jag pratar om? De på bilden... Kram!


- Posted using BlogPress from my iPhone

15 kommentarer:

  1. Drömköp säger jag och ska maila dig några bilder på dig i den. :-) är strax i Hässleholm och funderar på hur man hanterar snarkande tant i tysta kupén? Tur jag går av strax.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Klänningen är ett drömköp! Toksnygg på dig dessutom! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh det var väl den som aldrig blev av i produktion?
    Då förstår jag att du är toknöjd. Grattis!

    Lingon: Jag är rädd för att snarkande är tillåtet i tyst kupé =)

    SvaraRadera
  4. Hoppas få se bild på dig i vackra klänningen.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Ja, den kommer att vara lika snygg på dig ikväll som den var i butiken.

    kram

    SvaraRadera
  6. Spännande.. Blir garanterat perfekt på dig!!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  7. Klart de kommer att vara - den var ju som sydd just till dig!
    Kramar!

    SvaraRadera
  8. Klänningen kommer att vara LJUVLIG på dig, en riktig JOSANNE-klänning om du frågar mig! Vill se bilder av dig i den fort!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  9. De bliver da helt perfekt :-) glæder mig til at se dem på...
    Rigtig fin dag - kram OddStyle

    SvaraRadera
  10. Superfynd!!! Hoppas få se bilder med dom på SNART! Kramar

    SvaraRadera
  11. Den klänningen och du var som gjorda för varandra!

    SvaraRadera
  12. skitsnygga köp och klänningen var verkligen så fin på dig!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  13. JA, en Josanneklänning Grattis till ditt fynd! /K

    SvaraRadera
  14. Å ja, den var ju perfekt på dig!! Kunde liksom varit en bättre match. Ser fram emot bilder

    Kram

    SvaraRadera