Powered By Blogger

tisdag 23 april 2013

Den som toppar listan den här veckan, kanske månaden

Jag är beroende. Av Instagram. Får nästan panik, och lite ångest, om för lång tid förflyter utan att jag har en chans att klicka upp denna fantastiska uppfinning i mobilen… Och ja, jag gillar att överdriva också… 
Men liiite beroende är jag allt. För Instagram är kul, bilder är kul och eftersom jag dessutom är svag för bilder på djur så följer jag ett gäng sådana. Joråsåatt, det finns en hel massa fyrbentingar med egna Instagramsidor, mr Makes vovve är bara en av dem (reklam för den: @prinsessanfreja_o_co). Jag har en hel del favoriter bland dem men den som toppar listan den här veckan, kanske till och med månaden, är supersköna Boss the french bulldog. Och det för dessa inlägg:


Helt vansinnigt underbart skitkul! Och skulle nu någon tycka att min humor är fett värdelös så kan jag alltid skylla på toktröttheten av att ha praktikat sammanlagt 11 timmar idag, I relativt full speed, rolig speed... 
Först på nya stället, sedan på det gamla där jag ju som bekant hakar mig kvar en kväll i veckan. 11 timmar alltså, ifall nu någon missade antalet, och så fick jag sagt det också… :o) Tack & hej från tant #skrytochsjälvgod… 

6 kommentarer:

  1. Ååh du skulle du ju se Bosse; en herre av samma ras med skandinaviens största underbett. =)
    Cool grabb som bor hos en fd kursare.

    SvaraRadera
  2. Du 11 timmar på raken är inte klokt - strongt att du ens är vaken tycker jag. Här sitter en till som blev helt galen i Insta exakt vid lundchtid lördagen i Mollyhelgen :) Jag får behärska mig för att inte sitta med mobilen i näven hela tiden. Tack för tips om Boss - nu lär det ju inte bli lättare att hålla mig ifrån hehe
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ha ha, underbara bilder!! Förmedla gärna mer djurbilder som är så här charmerande!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Tack säger jag med! Han är ju ursöt Boss! Min massör har en fralla, svartvit sådan som jag nästan har lust att kidnappa;) Kram

    SvaraRadera
  5. haha...han är störtskön!! har följt "Boss" ett bra tag och skrattar gott åt bilderna :-)
    Love You!

    SvaraRadera
  6. Kul ni också gillar Boss! Kan hända att jag tipsar om fler sköna Instadjur framöver... :o) Kram!

    SvaraRadera