Powered By Blogger

måndag 15 april 2013

Ni får absolut lägga ut bilder...

... på mig från helgen! Om ni vill såklart... :-) Flera har frågat med tanke på tidigare inlägg. Det är till och med så att mr Make efterlyser någonslags helbild på mig från i lördagskväll så är det någon som har en sådan får ni gärna hojta.


Ni måste bara kolla Gunnarssons halsband, så olagligt och klockrent skitcoolt på henne att man bara dör snyggdöden en smula... Definitivt inte många som fixat att bära upp det som hon... Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. DDet var väl en jävla tur för mig att man får lägga ut bilder. För du är redan uthängd hos mig;) Och visst är halsbandet läckert! Kommer aldrig att säljas hur lite det än används! Kram

    SvaraRadera
  2. Ni är superläckra!
    Jag har en halvbild som jag mailar.
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag var nog absolut sämst på att ta några bilder alls.
    Tack förresten för namnändringssamtalet vi hade, nu är det gjort och en av favoritpsalmerna fick inspirera till namnet.
    Kram från Eva

    SvaraRadera