Powered By Blogger

lördag 27 april 2013

Dagens – en superbefrielse att slippa tänka


Fuskskinnjacka med fransar – HM (shoppad på bloppis), vitt linne med trashad rygg – Religion, megaljusblå jeans – Please, pjux – Jeffrey Campbell. 

Vinterpjuxen återuppstod på grund av tidspress, de råkade nämligen vara de skodon som befann sig närmst till hands vid förmiddagens outfitfödande. Resten åkte på utifrån vad jag kände allra mest för att bära just denna dag. Och det är så här jag trivs bäst för det mesta. Lite slarvigt, ovårdat, trashat…. Och efter en vecka där jag gått in för att se så neutral ut som möjligt var det helt ärligt en superbefrielse att slippa tänka, bara kasta på sig… 
Jag vet att jag tagit upp det här förut och att jag därmed senildemensgaggar nu, men för mig hänger klädsel och hur jag känner mig, och därmed formen på mitt humör så mycket ihop. Att jag sedan har varit på en superdejlig kamratutflykt idag gjorde inte direkt saken sämre. 
Tro det eller ej men jag tog inte så mycket bilder. För ofta är det så att när jag i förväg tänker att jag ska okynnesfotografera som fan så blir det i klass med nada… fast självklart råkade ett par bilder komma på pränt. Som jag ber om att få återkomma med lite senare denna afton… Okej? Peace out för nu! Take care!

2 kommentarer:

  1. Älskar din stil! Dessvärre fungerar den inte alls på mig. Jag ser bara tantig ut, har du något knep?
    Mvh Helena P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Men nix, inget knep, inte mer än att ha på sig det man trivs i själv för då blir det också bäst, är i alla fall min åsikt och erfarenhet :o) Kram!

      Radera