Powered By Blogger

onsdag 10 april 2013

Dagens – som innehåller ett pinsamt element


Vit virkad klänning/ mer tunika på mig – HM, jacka – Please, jeans – Please, halsband – Uno de 50, pjux – Jeffrey Campbell Brit 2. 

På frågan om var jag har fått tag på klänningstunikan är svaret HM´s webshop. Nästan på direkten den släpptes ut där. Såg den på nätet, studsade raskt till lokala butiken, där den inte fanns och klickade därför raskt hem den istället. Och sedan har jag visst råkat glömma bort den en smula… pinsamt, jag vet… 

Men inte helt ovanligt när det gäller mig, så därför pratar vi inte mer om det. Utan övergår till fotokulissen. Som alldeles riktigt är ett provrum. Som komiskt nog (nja, så jäkla tokroligt är det väl kanske inte…) är ett provrum på HM. Denna gång utan att ha något näthittat förhandsspan i bakfickan. Tvärtom så var jag på väg att gå förbi butiken när jag blev överfallen av gerillaprovningstankar. Som spontanrycka sju plagg och flasha mig själv iklädd dem genom en spegel. Ja, jag har inte ett särskilt underhållande liv så jag tycker verkligen att det är skoj… 

Fast resultatet kanske inte är fullt lika lustigt. Fast det får ni inte se förrän imorgon… för nu anropar den färdigsnurrade tvättmaskinen. Så! Gonatt för idag!

3 kommentarer:

  1. Vilken pingla du är! WOW!!
    Superfin outfit!

    Stor KRAM!! Anna

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bh du köpt! Vad är det för märke? <3

    SvaraRadera
  3. Det där var riktigt jäkja snyggt! Tack för infon ;)
    Kram

    SvaraRadera