Powered By Blogger

onsdag 10 april 2013

De har återvänt och det gör mig inte ett enda skvatt


Kolla storleken! De har återvänt och det gör liksom ingenting!... :-) Jag gjorde ett nytt försök att bekanta mig i shapeuplinnenas värld idag. När det inte gick ett skvatt bättre än sist så bestämde jag mig för att ge upp det där och istället investera stålarna i något jag egentligen behöver mycket bättre. En behå. Och en som sitter bra, en i rätt size. Så jag knallade till Twilfit eftersom jag hört att de delar ut bra hjälp på den fronten. Och visst var det så. Men! Snacka om grav förvåning när det visade sig att jag är en 70D, inte 75B som jag trodde... Och D betyder ju att det finns något där. Så från helt plankplatt i sportbehå, som jag var i somras, är tuttisarna på plats igen... :o) Me like!... Peace out och var rädda om er därute!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Haha! Funkar det tvärtom också, tro? Jag går gärna till den butiken om jag kan få bli av med lite. Vågar knappt tänka på vilken storlek de skulle ge mig.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Förvåningens tid är ännu inte förbi.. Förstår din förvåning, positivt för dig!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  3. Välkomna tillbaka får du ju säga till dem då. =)

    SvaraRadera