Powered By Blogger

torsdag 25 april 2013

Något som jag inte haft ett skit emot att ha i mitt hem

Det är väldigt sällan ni får se inredningsbilder här. Mest för att jag själv inte har något kul, flashigt eller chict bohag att visa upp från hemmet där jag håller till. Men eftersom praktikplatsen jag har härbärgerat på den här veckan har en och annan pryttel som jag finner skoj så kommer här något som jag faktiskt inte hade haft ett skit emot att ha i mitt hem. Om jag bott i ett gigantum slott vill säga: 


Japp, jag har tacky smak… Och eftersom två av mina andra egenskaper stavas ganska trist och dryg så har jag ett gäng bilder till därifrån. Några fler på inredningstema. Och en del som visar vad jag ägnat veckan åt. Så det kan mycket väl hända att allihop droppar in här imorgon. Så är ni förvarnade… Tjing! 

2 kommentarer:

  1. Skönt snyggtacky på något vis. och den kräver ju sin plats!

    kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Snyggelisnygg och jag skulle gärna låta en flytta in hos mig.
    Dessutom kan jag ju skryta med att jag på något underligt och mycket långt vis är släkt med en av formgivarna.
    Kram från Eva

    SvaraRadera